Magnetické lovení rybek

1385
Neohodnoceno
  • 1 z 3

Dětská hra pro dva hráče. Hra obsahuje 10rybiček a 2rybářské pruty. A soutěž kdo uloví více rybek může začít.


  • Momentálně nedostupné
290 Kč
Kategorie: hry
Záruka: 2 roky
Položka byla vyprodána...
 

Hra pro dva hráče. Smyslem hry je, kdo dříve uloví více ryb.

Hra obsahuje 10 ks rybiček s magnetem, 2 ks rybářských prutů a akvárium.

Děti si umístí rybičky do akvária, vezmou si pruty a snaží se rybičky ulovit.

Děti se můžou naučit rozpoznávat různé typy rybiček a dále i rozpoznávat čísla, která jsou na jednotlivých rybičkách natištěna.

Hra podporuje koordinace a rovnováhu oko-ruka.

Rozměry balení: průměr 7 cm, délka 17 cm.

Vhodné pro děti od 2 let.

Značka Mideer patří k nastupující nové generaci výrobců hraček, které kladou důraz na design, kvalitu a původ hraček. Firma byla založena v roce 2016 v čínském Ningbo s myšlenkou vytvářet vzdělávací a smysluplné hračky v souladu s přírodou. Produkty MiDeer prodávají i v Číně, ale primárně jsou zaměřeny na západní trhy. Značku Mideer můžete najít v obchodech například v USA, Kanadě, Španělsku, Řecku a dalších státech po celém světě.

Značka MiDeer se zaměřuje svými produkty na děti ve věku od 1,5 roku až po děti školního věku. Všechny produkty mají kreativní uměleckou podobu s pohádkovými motivy, přírodou či vodním světem.

Firma si na začátku uvědomovala, že vstupuje na trh hraček, kde, aby byla úspěšná, tak musí být něčím jedinečná, odlišná. Proto hned na začátku tým odborníků z oboru hraček vydefinoval směr a poslání značky MiDeer. A to, že cílem každé nové hračky je do hračky vložit hlubší smysl a být nejen hračkou, ale i pomůckou pro vzdělávání.

 

Na oficiálních stránkách značky Mideer je uvedeno, že DNA MiDeer je „Discover, fun, art“, což v překladu znamená „objevuj, bav se, tvoř“.

Proto, než se vyrobí každá nová hračka, tak tým produktových manažerů zvažuje, jak může každá hračka podpořit vývoj dítěte. Dále věnuje pozornost dětským potřebám, kde kombinují uměleckou kreativitu různých světových kultur. A není opomenuto ani na rozvoj inteligence u dětí dle věku při hraní s hračkou. Kombinují vzdělávání dětí ve výtvarném a hudebním umění, rozvíjení schopností dětí a jejich chápání krásy.

Značka MiDeer respektuje estetiku jako nejvyšší princip a veškeré návrhy jsou založeny na dětské psychologii a růstu.