Oblékání zvířátek - herní sada

1208
Neohodnoceno
  • 1 z 2

Hra pracující s barvami.

Děti plní úkoly tím, že do zvířátka zasunou karty s různými barvami.

Barvy jsou primární, tudíž děti musí přemýšlet a kombinovat barvy (modrá+žlutá=zelená).

Karty s úkoly jsou odstupňované podle věku dítěte.


  • (1 ks) Na dotaz
750 Kč
Kategorie: karetní
Záruka: 2 roky
 

V balení najdete 84 karet s úkoly. 

Hra pracuje s barvami a jejich mícháním. 

Procvičuje logické myšlení, poznávání barev a učí princip barev.

Hra má tři úrovně obtížnosti. 

Úroveň jedna se hraje pomocí skládání dvou karet. 

Úroveň dva pomocí tří karet a úroveň tři potřebuje karty čtyři.

V balení naleznete 4 ks kartiček se zvířátky, 12 ks karet první úrovně, 42 ks druhé úrovně a 30 ks karet třetí úrovně, 4 ks vzorníku barev, 32 transparentních kartiček, 1 lupu na měnění základních barev a arch s oceněními.

Rozměry balení: 25 cm x 25 cm x 5 cm

Věk: 5+

Materiál: karton, magnet

Značka Mideer patří k nastupující nové generaci výrobců hraček, které kladou důraz na design, kvalitu a původ hraček. Firma byla založena v roce 2016 v čínském Ningbo s myšlenkou vytvářet vzdělávací a smysluplné hračky v souladu s přírodou. Produkty MiDeer prodávají i v Číně, ale primárně jsou zaměřeny na západní trhy. Značku Mideer můžete najít v obchodech například v USA, Kanadě, Španělsku, Řecku a dalších státech po celém světě.

Značka MiDeer se zaměřuje svými produkty na děti ve věku od 1,5 roku až po děti školního věku. Všechny produkty mají kreativní uměleckou podobu s pohádkovými motivy, přírodou či vodním světem.

Firma si na začátku uvědomovala, že vstupuje na trh hraček, kde, aby byla úspěšná, tak musí být něčím jedinečná, odlišná. Proto hned na začátku tým odborníků z oboru hraček vydefinoval směr a poslání značky MiDeer. A to, že cílem každé nové hračky je do hračky vložit hlubší smysl a být nejen hračkou, ale i pomůckou pro vzdělávání.

 

Na oficiálních stránkách značky Mideer je uvedeno, že DNA MiDeer je „Discover, fun, art“, což v překladu znamená „objevuj, bav se, tvoř“.

Proto, než se vyrobí každá nová hračka, tak tým produktových manažerů zvažuje, jak může každá hračka podpořit vývoj dítěte. Dále věnuje pozornost dětským potřebám, kde kombinují uměleckou kreativitu různých světových kultur. A není opomenuto ani na rozvoj inteligence u dětí dle věku při hraní s hračkou. Kombinují vzdělávání dětí ve výtvarném a hudebním umění, rozvíjení schopností dětí a jejich chápání krásy.

Značka MiDeer respektuje estetiku jako nejvyšší princip a veškeré návrhy jsou založeny na dětské psychologii a růstu.